söndag 9 januari 2011

Inspiration o motivation!

För att man ska ha vilja o orka att prioritera tror jag definitivt att man behöver en härlig blandning av inspiration o motivation.
Jag har fastnat på en blogg som definitivt ger mig detta o som jag läser med jämna mellanrum nämligen Anna-Maria Lacatus.
Hon går verkligen ALL IN för fitness så jag kan ju inte direkt jämföra mig med henne... Haha
Men jag tycker hon skriver bra o det är kul att läsa om hennes framsteg o framför allt: HON ÄR BARA MÄNSKLIG, som hon själv bloggat om tidigare.
Det är ok att fela ibland, det är ok att hoppa morgonpromenaden när inte orken riktigt finns där o framför allt, huvudsaken är att man mår bra! Man är som sakt bara människa...


Jag hade en riktig skitdag på gymmet häromdagen o jag vart så förbannad att jag gick svärandes därifrån!! Haha
Men så funderade jag lite sen efteråt o man måste ju ha såna här dagar nån gång ibland för att inse o känna att det ändå går framåt. Våga sätta värde på dig själv o känna dig duktig som fått den disciplinen att prioritera som du gör o klappa dig själv på axeln sträck på dig! Alla har vi shitty shitty SHIT days ibland!
Men jag är fortfarande lite pissed iallafall... :)
Men men, för att citera hjältarna Timon o Pumba i Lejonkungen: "Lämna det förflutna bakom dig..." O det är precis vad jag gör NU [!!]
Ny vecka imorgon o nya träningstag! I LIKE IT! :)

I helgen vart Mr P:s 30års fest o jag tycker den vart riktigt lyckad! Med tanke på den sena inbjudan som skickades ut 2 dagar innan festen! Haha Bra jobbat där! ;)
Men jag hade iallafall riktigt kul o att man inte hamnade i sängen förrän 05.30 tycker jag är ett granska så bra bevis på att det vart en lyckad kväll... :)

En grej som ligger o gror i bakhuvudet o som jag däremot inte riktigt vet hur jag ska ta nu så här i efterhand efter att Carro o jag hade ett litet "seriöst fyllesnack".
Känner mig lite kluven då jag är så otroligt nöjd över mina resultat men samtidigt vill jag inte att ni ska tycka som ni verka göra just nu... Jag är i min bästa form någonsin o just nu handlar det om att stanna kvar här o inte hamna där jag vart tidigare; MISSNÖJE!
Detta är till dig finaste Carro o jag vet att du bara bryr dig men jag mår verkligen helt fantastiskt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar