torsdag 20 januari 2011

Sol - Energi! 8-)

Vilket underbart väder det är denna torsdag! Man kan inte bli annat än pigg o glad! Lovely! :)
Ska om en stund ut på långrunda med Bounce men först blir det att vila magen lite efter lunchen o efter dagens styrkepass. Trodde ju att jag skulle vakna upp med rejäl träningsvärk imorse efter simningen igår men jag blev sååå besviken!! Haha
Kände mig bara lite allmänt trött i kroppen, precis som efter en vanlig träning... Lite synd! Men däremot kände jag av det mer i både armar o ben nu när jag vart på gymmet så lite har man nog jobbat iallafall! :)

Beach 2011:
[In my dreams... Haha ;)]




Ikväll ska jag bjuda pappa på middag, eller rättare sakt laga då det är han som köpt hem allting... Haha Jag har haft en konstig craving efter Flygande Jacob [speciellt bananerna i!] så nu måste jag bara HA det! :) Detta är absolut ingen favorit i vanliga fall men jag måste bara ha bananerna! Haha :P

2 kommentarer:

  1. Du ser ju i princip redan ut så! :) du är så jäkla duktig!

    SvaraRadera
  2. Haha Tack det vart snällt, vem du nu är! Men det är ju tyvärr inte riktigt sanningen.. Haha :) Men man måste ju få drömma.. :P

    SvaraRadera