måndag 17 januari 2011

TUNGT!


Det vart en riktigt tung come back på gymmet idag, kände mig klenare än någonsin! Men samtidigt gick det förvånadsvärt bra med ben- och magövningarna, nästan bättre än vad det brukar göra! Så jag är väl varken nöjd eller missnöjd men det ska bli skönt med ett konditionpass imorgon.
O på onsdag är det ju egentligen vilodag men Carro o jag ska till simhallen på kvällen o kolla lite priser o öppettider så vi passar väl på att simma lite när vi ändå är där. Så får vi känna efter o se om vi tycker att det är så kul så att man vill betala för det.. Men jag är riktigt sugen på detta! :)
Måste dock hitta någon bikini med axelband då jag inte äger en enda med det! Vart kan man få tag på det nu mitt i vintern??
Denna veckan bjuder på jobb o träning i sin vanliga ordning. Skönt att komma in i sin rutin igen efter att ha legat sjuk mestadels av förra veckan... O morgonpromenaden!! oOoh vad jag saknat det märkte jag imorse! Kanske inte just att stiga upp tidigt då! Haha :)
Jobbar 6 dar även denna veckan OCH nästa... Lite tråkigt för vi vill ju komma iväg till Oslo så snart vi bara kan! :) Sen skulle jag verkligen vilja åka upp en kortis till Geilo när man ändå är i närheten så ska se om jag kanske kan lägga in ett litet önskemål för chefen o arbetskamraterna om jag skulle kunna få en 5 dagars ledighet eller nåt sånt... Jag vill jag vill JAG VILL!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar