fredag 28 januari 2011

-Friday I'm in Love!-

Är helt slut denna afton efter en kaotisk[??] dag på jobbet med hur mycket som helst o göra men vet inte riktigt om vi fick nåt ordentligt gjort! Haha Har helt fantastiska arbetskamrater iallafall som gör så att tiden går så mycket snabbare... :)

Jobbade länge igår o även idag så det är inte så konstigt att jag är lite extra trött denna fredagkväll... Speciellt inte nu efter att jag lyckades [YEEY!!] ta mig till gymmet o springa de där 5km på löpbandet som jag lovat mig själv att förbättra! SO I DID! :)
Testade ju för första gången på läääääänge förra fredagen att springa 5km o tiden stannade då på 31min, ikväll lyckades jag förbättra tiden till 28min, alltså minus 3 hela minuter!

Toppen!! :))

Men!! Då de "nya" löpbanden [gissar att dom är ifrån slutet av 90-talet!] vart upptagna fick ja ta löpbandet från stenåldern [bokstavligen från 80-talet!! Haha] o jag fick för mig att de "nyare" löpbanden är lättare att springa på o att jag skulle fått ännu bättre tid om jag använt dom... Men det där kan vara ren inbillning också! Haha :) Så hoppas att nåt av dom är lediga nästa vecka så får jag helt enkelt testa... :)
Nu är jag färdig med denna veckas träning o jag är riktigt jäkla nöjd! Så imorgon efter jobbet tar jag h-e-l-g HELG! Man tackar man tackar... Fast jag ser redan fram emot nästa vecka då jag är helledig helgen! :D

Så vad har denna helgen att bjuda på... Mjooo, ikväll händer inte mycket då jag ska hoppa in i duchen vidare i pyjamasen o bädda ner mig i den uppblåsbara sängen i Daddys vardagsrum! Haha Jag tycker då jag är världens snällaste lillasyster som lånar ut min lägenhet till Storebror! Eller hur?! ;)
Imorgon däremot har jag lite planer!
Pratade med min fina vän Johanna med familj som flyttat från Torsås [ÄNTLIGEN!!] till hus i Hässlegården[?] o det vart på tok för längesen vi sågs så imorgon ska vi antingen ut o äta eller så ska jag hem till henne så ska vi laga något gott tillsammans inclusive vin så klart :P
Sen får vi helt enkelt se vad kvällen tar oss då vi tar det som det kommer! :)
O som vanligt på söndagar blir det middag med Daddy o Storebror men denna gången blir det Stars and Stripes! MUMS!! Hoppas hinna med en söndagsfika på 1344 innan också så man hinner grunda lite inför söndagsmiddagen... Thihi ;)


Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar