måndag 31 januari 2011

-Monday morning (feels like I'm going down)

MÅNDAG – Sveriges befolkning vaknar upp till en ny arbetsvecka... Det måste vara ett av världens vanligaste syndrom bland världens befolkning. :)

Det är sällan jag lider av det utan jag brukar oftast få det mitt i veckan istället.. Efter några träningspass o alldeles för tidiga morgonpromenader så tänker jag ofta: -” Faan vad skönt! Nu är det mån/tis/ons/tirs/fre o bara X-antal morgonpromenader o X-antal träningspass kvar av veckan...” The final countdown! Alltid skönt när det är ”över” o känna att man bara kan slappa ordentligt o inte tänka o planera inför träning o måltider... Jag har som ni säkert förstått en liten mat- och träningsklocka i huvudet! Haha Man blir lite störd.. ;)

Idag ska Carro följa med till gymmet o jag ska visa henne hur maskinerna funkar o ge henne en rejäl träningsvärk... Thihi :P Ska bli kul med lite sällskap också då jag annars alltid går till gymmet själv.. Vi kommer att köra styrka idag, kondition imorgon o simma på onsdag kväll efter att hon slutat jobba. Blir styrka för min del även på onsdag då jag jobbar länge på tordag igen o kommer ta vilodag då istället... Blir samma träning som förra veckan tror jag!

Morgonpromenaden är avklarad, dundergröten ligger i magen, har duschat o jag är klar för att fånga dagen med öppna armar o med ett kalas humör!

Ha en bra dag! :)

2 kommentarer:

  1. Grym du e!!!! Kan du inte ge mig lite av din energi!! :) kram

    SvaraRadera
  2. Tack för peppet!! :D Det uppskattas.. :)) Jadu den där energin du pratar om, finns den på riktigt, eller är det bara en myt? Haha Ska göra allt jag kan för att smitta av mig det lilla jag har! :) Ha det toppen i huvudstaden nu o ta hand om Jessica.. ;) Kramar!

    SvaraRadera