fredag 21 januari 2011

Nästa utmaning!

Idag stod det kondition på träningsschemat! -check!-
Been there done that! :)
I vanliga fall brukar det bli crosstrainen men idag hoppade jag upp på löpbandet då jag den senaste tiden har jag vart lite nyfiken på om jag hade orkat springa, vilket jag annars tycker är döööötrist! [O det vart det också! Haha]
Men det slutade på 5km31 minuter... Kanske inte bästa tiden men jag får tänka på att jag inte är helt 100%-ig då jag fortfarande är förkyld...


Men, the big BUT!, fick ideén om att utmana mig själv nu för att förbättra tiden, sträckan också framöver men just nu blir det bara fokus på tiden! Så en gång i veckan ska jag upp på löpbandet o springa skiten ur mig! Kommer antagligen bli fredagar... :)

Idag är det ju fredag o egentligen slut på träningen för denna veckan men jag är så sugen på ett nytt styrkeprogram så imorgon efter jobbet är det dags för ett träningspass med Coach Storebror! Sen efter det kommer jag ta en välförtjänt helg med både vin, whiskey [jag ska bara lära mig dricka det! skam den som ger sig... ;)] o säkert en o annan öl. Mums!

Imorse när klockan ringde trodde jag att det vart ett skämt! Vart helt slut i varendaste liten del av kroppen o det värsta av allt är att man får väcka hunden för att gå ut på morgonpromenaden! Inte ok... :) Tror förresten att Bounce har börjat drömma mardrömmar eller nåt för nu är det andra natten på kort tid som jag vaknar av att han springer o skäller i sömnen! Helt tokig... Haha Jag blir ju liiiiivrädd... :D Fast som tur är är jag inte den som har svårt att somna om... ;) Men för att orka med resten av denna fredagen så ska jag minsann ta o gå o lägga mig en liten stund nu! Night! ;)

O trevlig helg på er! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar