måndag 27 februari 2012

Aldrig riktigt försent...

...För utbildning?
Det är väl aldrig riktigt försent för det?



Har stora funderingar, tänker så det knakar! För- o nackdelar, enda nackdelen som jag ser är


t i d e n .


Färdigutbildad strax innan 30års dagen? Känns sådär... Det svider att tänka på att jag inte har så längt kvar till den andra sidan... Haha ;)


Dagsformen? Det är måndag o det säger väl de mesta? :) Är lite tröttare än vad jag brukar vara o varför vet jag faktiskt inte. Hade valmöjligheten att ligga kvar i sängen imorse men det ger mig inget i längden. Valde att ut o gå morgonpromenaden vid 07, äta frukost innan det blev gymmet o köra dagens planerade pass, styrka med kondition. Blev en timmes helkropps pass o avslutade med 20minuters cyckling intervaller i backe. Överraskande kul avslutning! :D

Det är väl det denna måndagen har att bjuda på innan jag gick vidare till jobbet o dagens plikt där jag är nu! :)


Ha en fin dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar