lördag 11 februari 2012

Sunny...

...Saturday!


I torsdags vart jag tidsoptimisten själv, enbart för att jag ville hinna med ett dubbelpass!

-Vilket resulterade i att jag hade hela 15 mininter på mig att gå (springa!) från gymmet, hem o duscha, äta o gå vidare till jobbet. -check!- Jag hann! :) Dock råkade lappen hänga kvar på dom nya byxorna som jag valde att ha på mig... Haha Stress stress stress!.. :)


Veckoresumé (blev ju lite ändring)

MÅN: Styrka, helkropps-pass

TIS: Cirkelfys

ONS: Vila!

TORS: Kondition, 5km löpning + ett medelpass

FRE: Styrka, armar, axlar, rygg.

LÖR: Step

SÖN: Vila!


Kommande planering, so far:
MÅN: Styrka + ett medelpass
TIS: Cirkelfys
ONS: Styrka/kondition + Cirkelgym
TORS: Spinning-puls
FRE: Core + ett intensivpass
LÖR: Vila!
SÖN: Vila!

Jag har en riktigt kul vecka framför mig på träningsfronten! :D


Ledig hela denna helgen. Alltid skönt att vara ledig, speciellt när V också är det! Vi ses ju knappt i veckorna känns det som då vi jobbar om varandra hela tiden. Får iallafall en liten stund om kvällarna med mitt hjärta. Sen att jag hamnar i koma runt 23-tiden är en annan femma.. (här har vi panschisen igen!) Haha ;)

Ska testa Step idag nu på morgonen, härlig start på denna helgen! O det är helt fantastiskt väder idag också! Ut med er! :) Resten av dagen ska jag bara spendera med V!

Love!





Trevlig helg på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar