tisdag 7 februari 2012

Det känns, svider...

...o mjölksyran känns inte långt borta i mina tiny triceps idag!

O mina ben... Aa mina ben är stumma.. Haha

V kanske börja ha rätt, jag kanske har en liten panschis inom mig trots allt! ;)


Igårkväll gick jag till gymmet av ren envishet tror jag. För jag vart riktigt trött efter att ha jobbat ett 10-timmars pass (två dagar i rad dessutom). Men samtidigt så behövde jag bara komma till gymmet för att komma igång.. :)

Blev två pass igår, ett grupp-pass skivstång innan jobbet samt ett styrketräningspass efter jobbet. O snacka om att det vart fullsmockat på gymmet på kvällskvisten! Men jag går ju alltid in i min egna bubbla för full fokus så jag stördes inte så mycket utav det mer än att det kanske vart lite tajt med plats ibland. Finns det hjärterum så finns det stjärterum! ;)


Cirkelfys står på schemat idag, en av mina topp-i-tre favoriter. Jobbar mest kvällspass denna veckan vilket är lite synd för alla bra grupp-pass är oftast på eftermiddagen/kvällen o jag har fortfarande pass som jag vill testa på. Bland annat Core, vill köra ett spinning/puls-pass igen men denna veckan blir det mest gymmet o styrketräning/kondition för att anpassa träningen efter jobbschemat!


Den 7e Februari idag, min skatts födelsedag!

Så ett enormt stort GRATTIS till den finaste V på din dag!

Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar