måndag 13 februari 2012

Rakt från mitt hjärtat...

...Direkt till dig!


Klart man är rädd att förlora det mest värdefulla man har men skulle man går runt o ftänka på det 24/7 så skulle man ju till slut hamna på hispan. O det vill vi ju inte... (även om jag är nära ;) )

Det är min absolut värsta mardröm att förlora den fina jag har idag... Min fina skatt som jag hittat o som är helt o hållet min. Jag försöker visa ofta hur mycket denna fina människa betyder för mig, vill få han att känna sig uppskattad, inte bara som pojkvän utan även som bästa vän, livspartner, som en del av min familj. Han är min familj, vår familj-han o jag.


Jag vill alltid finnas där för den fina som den fina finns där för mig. En stark solstråle som lyser upp min tillvaro. En som alltid finns där, i vått o torrt. Du tror att det vart ödet o det har fått mig att tro på samma sak. Det är du o jag, vi. Du är min själsfrände! Det finns ingen tvekan om den saken. Klyschigt? Kanske det, med med facit i hand o svar som att allt med dig är så enkelt, öppet, ärligt, härligt o med all den kärlek du fyller mig med är det bevis nog. Du är fjärilen i min mage. Du har ristat in ditt namn i mitt hjärta som för alltid kommer finnas där.


Egentid är viktigt för alla o visst kan det vara skönt, en stund. Att göra precis som man vill utan att behöva tänka o ta hänsyn till någon annan. (Missförstå mig inte nu, ni som har förhållande vet hur viktigt det är att man är ifrån varandra ibland) Men det tar inte lång tid innan saknaden efter dig börja krypa sig på. (Hur ska jag klara saknaden efter dig i 10 hela dagar?!) Det är ju trots allt roligare att dela vardagen med någon, speciellt med dig! Världens finaste, snyggaste, roligaste, charmigaste kille som gör mig till världens lyckligaste tjej!

Du växer i mina ögon varje dag o ännu mer i mitt hjärta för var dag som går. Du får mig att våga nåt som jag aldrig tidigare gjort, inte på detta sättet, att drömma om framtiden. En framtid tillsammans med dig. Mitt liv tillsammans med ditt. Jag vill för alltid vara din.

Med all min kärlek.


Din Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar