måndag 6 februari 2012

Andra chansen...

...Skivstång!

Jag testade för ett tag sen ett grupp-pass skivstång som jag då tycket vart sådär pga att det vart lite svårt att veta vilka vikter man skulle ha osv då man inte visste vilka övningar som skulle komma, men att jag ändå skulle ge det en chans till då med lite högre vikter.
Det första passet gav mig nämligen inte så mycket mer än att jag svettades.


Been there done that!


Andra chansen o jag tog ett spontant morgonpass skivstång kl.08 idag innan jobbet och testade med mer tyngre vikter, annan ledare också för den delen, o visst kändes det bättre men jag tror inte att skivstång är helt min grej... De är för hurtigt mellan bytena men samtidigt vart detta passet bättre än det första. Är helt klart ett bra pass för att variera sitt träningsupplägg lite mellan varven... Jag är inte riktigt redo att ge upp skivstång än iallafall! :)

Träning ger färdighet! :)





Annars idag måndag vaknade jag innan alarmet ringde kl.06 o det kändes som att det vart mörkare än vanligt ute. Antagligen för att jag med all min längtan hade velat ligga kvar i sängen bredvid finaste V o värma mig istället för att kila ut på en iiiiskall morgonpromenad! Vart ruskigt kallt idag, till o med så att jag fick hoppa in i duschen så fort jag kom hem för att jag inte lyckades få upp värmen under hela rundan. Det är ovanligt för att vara jag, svettpärlan själv! ;)


Blir bara jobb idag till 19.45 innan ett styrke-/konditionspass, får se vad jag känner för ikväll. Just nu känner jag mig bara trött o längtar redan till lunchen! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar