onsdag 22 februari 2012

Unrated...

...Hangover!

Omg, jag börja bli för gammal för detta... Haha Sen när blev man bakis i två dagar?!



Helgen har vart fullspäckad av kvallétid med bästis och helgen mjukstartade med musfredag hos Fia i ren mexicoanda med tacos o Wii-bowling. Startade lördagsmorgonen med sconesbak som serverades till frukost hos oss o det vart såå mysigt! Det är något jag saknar, att kunna bjuda över Carro bara sådär...


Resten av lördagen spenderades på stan med shopping o jag som inte alls skulle köpa nånting köpte både det ena o det andra.. oOops.. ;) Men men , får försöka snåla igen lite kommande månad istället! Dränkte iallafall mina shopping-guilts på kvällen sen tack vare flaskan med vinet i ena handen o wii-kontrollen i den andra o här gick det undan! Haha Kvällen avslutades på Harrys o kan bara säga att jag är toknöjd över helgen! Tack bästisar! :)


Nu blir det nog lugnt ett par veckor framåt för jag klarar helt ärligt inte av att må så dåligt som jag gjort de senaste söndagarna efter en utekväll! Haha Klen? Kanske det men sparar mig till sommaren istället då det verkligen är värt det också... ;) Öl mitt i veckan! Nam nam!!


Träningen denna veckan fick sig en raketstartmåndagen med först ett Kettlebellspass som avslutades med ett Spinning/puls pass. Fortsatte sedan tisdagen med Cirkelfys o sen ett kvällspass Flex/intervall o idag onsdag blev det bara ett lättare löppass på 5km då jag är väldigt stum i benen. Skönt! ;)


Hjärtat har legat hemma sjuk ett par dar o jag kan inte låta bli att tycka om det lite för så mycket som jag träffat honom dessa dagar vart längesen! I like it!.. <3


Notis till kusin vitamin!


Update är på gång!! ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar