onsdag 15 februari 2012

Update...

S-O

T-OTALLY

E-XTREME

P-ISSED

!


Yepp, det vart jag efter att ha provat på Step. Det är så absolut inte min grej! Haha Gav upp efter 30 minuter o då vart jag riktigt j-a tokförbannad för att jag inte klarade av att banka in alla moves i skallen, step-step-runt-hopp-ut-höger-vänster-schlagertema-spinn-upp-step-step-headbang-runt-över-hopp-ut med benet- on and on and on... Mådde redan lite dåligt bara av att ledaren avslöjade att det vart schlagertema! Haha

Men över lag såg jag väl mest ut som en vilsen mongo-uggla med ögon som frågetecken som försökte inspektera moves, härma för att sedan förvirras på nytt så fort det lades till ÄNNU fler steg o hopp o flax o allt vad det nu vart!

Gav som sagt upp efter 30 minuter så efter det tog jag min step-bräda under armen, slängde den på högen där dom förvaras o stapplade ut till gymmet istället o körde ett 30 minuters benpass. Blev ett härligt pass ben så vart hyfsat nöjd o glad när jag gick från Friskis trots allt! :)


Shit happens eller vad säger ni?! :)


Gårdagens planerade Cirkelfys fick istället bli 5km löpning då jag helt enkelt inte hann till passet pga att det blev en spontanförändring på hårfronten. V´s underbara mamma fick en tid över på salongen så nu är man nyklippt o brownie igen! TACK snälla!! :)


Jobbade till 21 o hem till en dunder o brakmiddag med plankstek, rödvin som finaste skatten fixat! Tack hjärtat! Mmmmmwah!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar