söndag 2 december 2012

Love at first sight!

 
 
Ja det kan man lugnt säga att det vart för mig när jag vaknade upp imorse o kikade ut!
Det låg och det ligger fortfarande ett helt underbart tjockt täcke med nysnö o det har fortsatt att snöa sedan dess.. Så otroligt mysigt! O jag kunde inte hejda mig för en morgonpromenad. Mysfaktor! ^^
Vart en tyst, stilla o oplogad promenad med knakande kramsnö under fötterna o med Elin Rut Sigvardsson i hörlurarna. Fått en liten nykärlek till henne igen. Min lediga söndag kunde inte börjat bättre! :) Ännu bättre är att jag kommer vara ledig alla söndagar framöver! ;)
 
 
O min söndag fortsatte sedan på samma braiga spår.. Mozarkulor blev gjorda innan den vankades 1a adventslunch hos svärföräldrarna. Lutfisk! Yiammie! Såååå gott!! :D
 
Nu är Victor iväg i ishallen o spelar match o jag är så illa tvungen att stanna hemma för att plugga.. Har inte sett en enda match sedan säsongsstarten än så länge men hoppas på att få hinna se en innan det är slut!.. Spelar ingen roll om det går bra eller dåligt för dom, man vill ju bara finnas på plats liksom.. Snart så!

När jag pluggat klart sen så är det dags för träningsdate med Mia. Vi ska på ett spinning-kombi/skivstångspass, 45min skivstång o 45min spinning. Skitkul! :)
Tur man har nånting att se fram emot! :)

Imorgon är det dags för nya jobbet o det är fjärilar i magen o pirrig känsla i hela kroppen! Bara positivt! :)
Ska bli så kul!! :D
Ett riktigt jobb...

Nu är fikapausen slut o tillbaka till datorn o skolböckerna!
Hoppas ni har en mysig första advent! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar