tisdag 4 december 2012

o DÄR(!!)..

..kom motivationen som en blixt från klar himmel!
Happyface!! :D

Känns som att jag fått en rejäl kick i baken nu! Från nästan noll motivation till maxad! Äntligen!! Hatar känslan av att känna sig omotiverad o halvdan för ett träningspass men nu är jag helt hundra på att det inte finns någon bromskloss som håller mig tillbaka längre.. O stöd av Mia har jag också vilket är guld värt!
Vart kom då denna push i från?.. Kan ha att göra med det nya jobbet, två veckors upplärning men det känns redan nu såå bra! Trots att det är galet mycket nytt att lära sig o det är rena korvstoppningen o jag är ju en sån som vill kunna allting på en gång, helst nu! Haha :) Men det kommer bli bra detta, känner det på mig.. Magkänslan förstår ni.. ;)
 
Denna lättnad kan också bero på att jag nu tagit mitt beslut angående skolan. Jag gjorde det inatt efter mycket funderandesklurande. Jag väljer nu att avsluta/pausa/lägga skolan på isobestämd tid, kanske för alltid jag vet inte.. Men detta beslut fick en tyngd att lyfta från mina axlar, känns som att jag växt 10cm av bara ren lättnad! Det påverkar mig alldeles för mycket, negativt tyvärr o idag vart första gången på bra länge som det vart med glädje som jag packade träningsväskan! Det är precishär det ska kännas o det är såhär som jag också trivs bäst.. Vissa kanske ser mitt beslut som ett misslyckande men jag väljer att vända på det o se det som en möjlighet! Plan B kommer med största sannolikhet checkas av som småningom men nu är största fokusnya jobbet o träningen...
 
I love it!

Jackan från Nelly hämtades ut igår o den vart såå fin o skön! Detta är faktiskt min julklapp från hjärtat men jag fick börja använda den ändå, för jag kan ju inte låta bli! ;) O det är ju faktiskt nu som det är kallt.. Har jag rätt eller har jag rätt?!.. ;P
 
O vad ska jag göra nu när jag jobbat, tränat o ätit middag? Jag ska njuta av tiden, ska inte känns någon stress för det har jag slutat med från o med idag... Shit vad jag tagit rätt beslut o det känns helt fantastiskt! Plan B får ni redo på när det är dags för det, men kan ju avslöja att det har med studier att göra men dock helt på mina egna villkor.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar