lördag 22 december 2012

Dan före dan före dopparedan!


O en liten resuméveckan som gått!

Vart ska jag börja!.. Eller jag har ju inte gjort så mycket mer än att jobba men tiden bara flyger iväg! :D
Första veckan utan "Trainee"-skylten o prydd med min alldeles egna med mitt namn på.
 
"Josefine som jobbar på Forex Bank" låter bra.. ;)
O det har gått jättebra om jag får säga det själv.. O det är riktigt kul! :) Men det har vart så galet mycket denna veckan o jag har känt mig lite som den där snurriga hackspetten i Kalle Anka på julafton! Haha ;)
 
 
Igår vart nog den värsta dagen denna veckan! Eller värsta o värsta, det är ju kul när det är o göra men igår vart det inte en liten stund över till annat än att beta av kön, pip efter pip! O denna veckan bjöd på 6 arbetsdagar, onsdagen julbord i Växjö med Växjöbutiken direkt efter jobbet o hemma vid 00.30 ungefär, upp o jobba igen dagen efter o nu är jag trött! Haha :) Men det är värt att nämna igen, det är kul! :)
Jag stortrivs på nya jobbet! :)

Inte så mycket träning denna veckan då det både vart bristtid, ork o motivation.

 
Denna bilden visar min tankeverksamhetmorgonkvisten! Haha ^^ Tog tjuren vid hornen o tog reda på vad det är för skillnad mellan Plopp o Center.. Haha ;) O jag har helt klart valt min favorit av dessa två kandidater o det är *trumvivel*
Center! :D

Träningsresumén V.51

MÅN: Styrka rygg/mage + kondition crosstrainer 20min backintervaller
TIS: Vila!
ONS: Vila!
TORS: Styrka ben/rumpa
FRE: Vila!
LÖR: Vila!
SÖN: Milen?

Jag har sagt det senaste söndagarna att jag ska ta en löptur men det har inte blivit av pga att jag inte orkat helt enkelt. Men efter denna veckan med den lilla träningen så kanske det finns lite ork kvar för en gångs skull? :) Jag o Mia ska kanske köra milen imorgon men vi får se hur det blir. Friskis har så dumma öppettider nu till efter nyår o imorgon har jag även tvättstugan. Men det hade vart kul o ge sig på det innan julafton! :) Annars kommer vi ta det vid ett senare tillfälle inom kort..
Tillåter mig faktiskt att inte lägga högsta prioriteringenträningen just nu utan kommer lägga i högsta växeln efter nyår. O nej, det är inget nyårslöfte för det men det är då startskottet går för nya utmaningar o mål!
Wiiieeee!! ^^

Btw, på tal om något helt annat! Nyårsblåsan är beställd o jag vart tvungen att maila kundservice o dubbelkolla så att den hinner komma innan nyårsafton för annars hade jag börjat bita på naglarna.. Haha :) Men fick bekräftat att ordern är på väg o kommer nästa vecka!

 
Vad tycks? Bortsett från de grande melonas? Haha :) Paljettklänning i blått. Valden mellan denna o den svarta men trotsade det säkra kortet o klickade hem denna. :)
I.L.O.V.E.I.T!
Är med en synlig dragkedja hela vägen ner på ryggen o jag älskar ju dragkedjor! ;) Så nu får vi bara hoppas på att den sitter iallafall hälften så bra som den gör på den donnan så är jag supernöjd! :)
 
Ögonen går snart o kors o klockan är strax efter klockan åtta... Haha ;)
 




3 kommentarer:

  1. var hittar jag din apfina klänning? =)

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Hey Malin o förlåt för sent svar! Har nästan förträngt bloggen så här i juletider.. ;)

      Klänningen är från swefox.se
      En sida med väldigt speciella kläder om jag får säga det själv då jag endast beställt en disco-outfit därifrån tidigare till en discofest en gång i tiden!Haha ^^ Ska hämta ut klänningen idag så håll tummarna att den sitter bra! :)

      Radera