torsdag 13 december 2012

Lucia 2012

 
Mysig luciamorgon.
 
 
Började morgonen en timme tidigare idag men inte för morgonpromenad utan för att vi började jobbet en timme tidigare. Vart morgonmöte med lite blandat smått o gott o så bjöds det på frukost. Tackar tackar! :) Har inte blivit en enda lussefika idag men imorgon tar jag med mig en påse från frysen då vi behöver hjälp att äta upp dom! Haha :) Men senare ikväll blir det nog en gofika både med lussebulle o pepparkaka att doppa i glöggen! Mmmmmmm.....! ^^
 
 
En annan trevlig sak idag vart att jag fick sluta tidigare, tre timmar närmare bestämt! Det pga att jag har för mycket timmar på schemat men det gör mig absolut ingenting.. :P Så efter klockan 15 vart jag leeeeediiiiiig! Kompletterade pappas julklapp så nu är även den färdig! :)
Eller så snart paketet som jag beställt kommit till utlämningsstället så är den klar.. ;)
 
Nope daddy, denna är inte din! Men jag lovar dig en minst lika fint paket! :) Detta är Victors o han har inte den blekaste aning vad det är! Haha Galet kul! :D
 
Sen funderar jag fortfarande på vad jag ska hitta på till storebror o mamma.. Tåls att fundera på! :)

Efter julklappshandlingen blev det av mot Friskis. Skulle ju tränat med Mia o Sofie senare på kvällen egentligen men jag kollade läget med damerna om det vart ok att de slapp satanisten som sällskap idag o det vart det.. Jag hoppas så klart de kör all in för det! ;)
Iallafall blev det ett brännande pass rygg o mage o jag har en ny favoritövning till magen. O den riktigt svider! Just the way I like it! ;D
 
Övningar:
Superset:
Rygglyft med viktplatta
Mage sidlyft med vikt
Superset:
Smal rodd med skivstång
Bred rodd med skivstång
Superset:
Crunches med medicinboll (nya favoriten!!)
Benkast ribbstol

Raka marklyft med skivstång

Crunches med medicinboll3 ynkliga kilon som fick det att bränna till ordentligt i absen! :D
 
Ligg som vanligt på golvet som när du ska göra situps/crunches, skillnaden här är att fötterna ska vara i luften hela tiden, dvs aldrig nå golvet. Tänk på att trycka ner svanken/ländryggen ordentligt o kör på! :)
 
Efter styrketräningen blev det ett spinningpass som fick sätta punkt för dagens träning. O jag är skitnöjd! :) Bortsett från de där tre dryga grabbarna boys som vart överlyckliga över att den ena av dom hade fått till det.. Grattis till dig!.. Fast samtidigt lite sött också för den lycklige erkände för kompisarna att han vart helt fast i denna pinglan.. Naaaaw!.. :)
Fast ni vart ändå fruktansvärt dryga! Haha

Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar