onsdag 2 februari 2011

In the Middle!

God morgon Onsdag!

IDAG hade jag det där "Måndagssyndromet" jag skrev om tidigare... Vart såååå trött att jag till o med tryckte på SNOOZEknappen när väckarklockan ringde! Vad hände där?! Det gör ju jag ALDRIG! O det ska jag aldrig göra om heller för den delen... Haha

Men idag är det bara att inse fakta; Jag är riktigt trött! :)

Blev i o för sig ganska sent i säng igår [för att vara jag!] så det är ju därför... Blev en långdag igår trots att jag jobbade kort dag. Slutade runt 12-tiden, hem o käka lunch, från kl 13.00-17.15 satt jag i frisörstolen [OMG jag vet inte hur många gånger jag höll på att somna!] direkt efter blev det hem o byta om till träningskläderna o springa till gymmet o köra ett konditionspass, väl efter det gick jag ut på promenad med Bounce, duscha, iväg till hjärtat, åkte o handlade [slog nog personligt rekord i tid spenderat i en mataffär!] hem o laga middag o -SWISCHH[!!]- så vart klockan alldeles för mycket...

Anledningen till att det tog så enormt lång tid hos frisören är att jag har bestämt mig o startat processen till att bli Back to Blonde igen som jag vart innan. Första steget va att gå från svartskalle till brunett -check!- så nu ska håret få vila några veckor innan det är dags för att slänga in massa ljusar slingor o succesivt göra det ljusare o ljusare... :)

Lillördag idag, inte speciellt mycket att ha... Eller inget speciellt som händer rättare sakt! :)
Jobba lite, styrketräna lite, promenera lite innan det är dags för simningen ikväll med Carro... Jag får ju tiden att gå vart fall! :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar