fredag 19 oktober 2012

Don't you worry don't you worry child!


"See heaven's got a plan for you!.."


 
Mm det kan man ju hoppas på..
Hade verkligen en skitdag med skolan igår! Fick lite smått panik o ångest o ville bara ge upp sådär så att man slipper det.. Hade ju vart en enkel utväg.. Men så lätt ska jag inte komma undan! Så det vart extremt skönt o få se att det vart fler än jag som kände som jag när jag kikade på en post som skickats till min distansklass facebookgrupp. Ett litet Hallelujah- o "det är inte bara jag-moment!"..
Det är skönt o höra att det inte bara är jag som har svårt för kemin o att hjärnan är som en skakad cocktail som blandar ihop allt i en enda röra!..

Men i helgen ska jag hoppa in i bubblan o försvinna från verkligheten för stunden o bara plugga, plugga, plugga o ännu mera plugga!


Som lite sammet för själen sitter jag nu o fönstershopparnätet då det är så lugntjobbet. Är väl lugnet innan stormen.. ;)
"Shoppar" outfits som jag önskar kunde förgylla min garderob!

Yes please give me! ;)



Vad tycker jag om denna jackan egentligen? Osäker.. :P

O med tanke på att jag fryser som ett litet asplöv every single day kanske jag även borde lägga min nästa investeringdenna:


Hahaha ;)

 
När jag ändå är igång med bildbomben kan jag lika gärna lägga till gårdagens lookie-lookie.. :)




 
Ikväll blir det ut o äta o dricka lite gott för det är ju faktiskt ändå fredag o helg! För det förtjänar man ibland.. :)
Fredagsmys!
Nu är frågan vad man ska ha på sig ikväll?.. :P


2 kommentarer:

  1. Haha älskar overallen!!! :D trevlig helg :) kram Bella

    SvaraRadera
  2. Eller hur?! Haha ;D Tack detsamma Bella! :)

    SvaraRadera