onsdag 31 oktober 2012

Vad är det som händer?!

 
Jag har precis beställt hem glasögon.. Inte ett par utan tre!! Haha
Whats happening??!..
Hittade en sida på internet här! där man kan beställa alla slags bågar i alla möjliga former o färger med sin egna styrka i glaset för fjuttpriser! Klockrent (!!) tänker jag som är för snål för att lägga ut tusenlappar på ett par glajjor! O jaaa, jag är lite småfrälst i plastiga bågar vilket ni kommer märka sen när ni kikar lite längre ned på sidan o ser kundkorgen.. ;)

Jag klickade alltså hem tre olika bågar för femhundralappen, rena fyndet! O det är 14 dagars full ångerrätt om det är så att man känner att de inte passar eller är skitfula helt enkelt så är det bara att skicka tillbaka illa kvickt! Haha :)
Men nu till det absolut bästa!! På sidan kan du genom en sparad bilddatorn eller om du tar en färsk med webcamen testa bågarna just på dig! :D Har fördrivit flera timmar här idag.. Haha

Här är mina beställda bågar:
Alla svarta..
1. Fyrkantiga enkla svarta
2. Dessa ser gröna ut på bilden! Haha Men är kolsvart lite tjockare wayfarerbåge med knallgula skalmar (sidorna) Jag kunde bara inte låta bli.. ^^
3. Klassisk svart något tunnare o rakare wayfarers
 
Vad tycker ni?
Fast sen kan de såklart se annorlunda ut i verkligheten, kanske större eller mindre... Kanske helt fel eller såå rätt! Återstår att se.. :)

Min tanke med detta är alltså att jag ska hitta mig ett par glasögon som jag faktiskt trivs med o kan visa mig offentligt med o till o med ha på mig på jobbet när ögonen behöver vila från linserna, som typ nu när man är förkyld. Jag kan inte ha linserna i lika länge, om än alls, när jag är förkyld då det känns torrt som en öken i ögonen då o ibland har till o med linsen vart på villovägar! Haha ;)
Jag har ju mina gamla gråa silverfärgade Dolce & Gabbana-bågar men med dom går jag igenom en transformationmillesekunden o får grått hår o blir 10 år äldre, minst! Hahaha Nej tack!.. ;) O konstigt nog hittar jag dom inte heller för den delen så det vart nog ödet det här.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar