tisdag 30 oktober 2012

Tentaoskulden är nu tagen!

O det kändes faktiskt bättre än jag väntat mig...
 
Gjorde varken ont eller drog ut på tiden utan helt smärtfritt o tiden bara flög iväg. Satt i knappt två timmar o vi hade hela fem på oss. Men fanns ingen anledning att sitta kvar efter mina två timmar för jag kände mig färdig men innan jag insåg det läste jag igenom frågorna o svaren igen o det vart då som jag helt plötsligt kunde tveka, sudda ut svaret o ändra, sudda igen o skrev samma svar som första gången! Haha ;)
Det vart med en lättnad som jag lämnade salen o cyklade hem till sjuklingen som direkt sa "Välkommen tillbaka!" Hahaha :)
Han tycker jag vart lite "frånvarande" o lite mindre glad den senaste tiden.. ;) Men det är väl så, alla är vi olika o alla hanterar vi stress o pressen olika. Jag blev alltså lite butter o tystlåten.. ;) Vilket ni också kan tyda i tidigare inlägg.. ;)
O som  dagens statusFacebook lyder:

"Tar nu ut glädjen i förskott för det enda som kan hända är att jag vart glad i onödan!.."
Happyface är tillbaka! :)
 

Men dagen vart inte slut här hur mycket jag än ville. Helt ångestfri tog jag biken mot skolan (igen!) där vi distansare skulle göra pH-lapp tillsammans o vem gillar inte att experimentera?! :D Men det värsta av allt är att jag befinner mig på plats en hel timme för tidigt!! Haha Finns det nånting som heter studenthjärna, likt gravidhjärna typ? ;D Whatever, been there done that o nu ska resten av kvällen spenderas i soffan! Bort med alla jobb- o skoltankar *puts väck!* o här ska jag nu ligga heeeela kvällen o zappa på TVns alla kanaler tills jag går o lägger mig helt utan dåligt samvete o bara vara o njuta av stunden o vara glad! Haha :) O framför allt så ska jag faktiskt umgås med han jag bor med, min fina bortglömda sidosatta bästa sambo i världen
 
O han står faktiskt ut med mig dag in o dag ut, eller rättare sagt natt in o natt ut trots detta konstiga fenomen som bilden ovan beskriver.. ;)
 
 
O hjärtat gör ribs just for me ikväll.. :) Ni ska bara veta vad denna fina människa gör för mig varje dag som han säkert inte vet om utan bara gör, eller inte bara gör utan det räcker med bara de orden han väljer att säga till mig!.. Jag smälter minst en gång varje dag.. O jag hoppas med hela mitt hjärta att han vet utan någon som helst tvivel att det är med honom som jag vill dela resten av mitt liv med. Dag ut o dag in. Jag vill inte vara utan honom om inte ens för en hundradels nanosekund!.. Du o jag V. Du o jag!..
 
 
Fick önskemål om fler bilder på håret efter senaste besöket hos frisören. Varsågoda!
 
Svårt att ta bilder på håret själv men dessa blev väl så rättvisa som det bara gick.. :)
Mer ljusbrunt nu med ljusa slingor jämt fördelat i hela håret..
 
Ljuset avgör ju såklart också!.. Denna är från badrumsbelysningen men jag tycker de översta bilderna stämmer mer överens hur det faktiskt ser ut! :)
 
 

Imorgon är det ny kursstart gällande hälsovetenskap men det tar vi o tackar för idag!
Tack för idag, slut för idag!
 
-Svandyket rakt ner i soffan!!..-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar