onsdag 31 oktober 2012

Förändring & förbättring!..

..På G.. ;)
 

Nästa vecka är det dags för en förändring o förbättring! Mer taggad än någonsin nu efter att byxorna öppnar sig själv helt på egen hand pga.. Eeh..

...Marabous mjölkchoklad! Haha ;D

Jag vet inte vad det är med mig men när jag inte tränar eller rör på mig regelbundet tappar jag kosthållningen helt!.. Är det bara jag som påverkas av detta syndromet?
Jag har ätit choklad typ utan o ljuga varje dag. V kallar mig svullo.. På skoj! ;) Jag tar åt mig men inte som tjockis utan mer att nu jävlar ska vi komma back in shape!! Han driver med mig för han vet exakt hur vi tjejer tar det.. Haha För visst är det så att man skojar inte med tjejer o deras vikt? Minuspoäng BIG time mister!! ;)
Fast han syftar ju mer på att jag äter mer gotte än någonsin!.. Haha o det är ju bara sanningen!.. :)
 
Jag tar det med en nypa salt o en spark i baken för jag vet mycket väl att man inte ska äta gotte varje dag o det är precis det jag gjort den senaste tiden.. "Lever som man lär.." -host!- eller hur lyder det? ;) Längtar som fan att komma tillbaka på banan när träningen o kosten går hand i hand med varandra. För visst är det så att det är lättare att tänka o bry sig vad man stoppar i sig när man samtidigt tränar o håller igång?..

Fast jag kan inte påstå att jag känner av följderna av all choklad.. Än!.. Jag kanske sakta men säkert spätt ut mitt blod med mjölkchoklad så jag helt enkelt inte märker det längre? Nää så långt ska vi inte låta det gå! Haha ;)
 
Gör om, gör rätt! ;))
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar