tisdag 16 oktober 2012

Plugghäst delux!

That´s me! ;)

Töntigt nöjd över dagens plugg på morgonkvisten! I två dagar har jag nu stigit upp vid 06, vart ute på morgonpromenad o rensat hjärnan lite o sedan satt mig o plugga några timmar innan jobbet o hemtentan är väl runt 50% klar o det känns så där bra just nu. O jag tror helt ärligt nu att det är på grund av morgonpromenaden! Haha
Jag har såå mycket lättare att fokusera efter detta o jag pluggar verkligen som bästmorgonen. Bara kemin som försöker att sätta käppar i hjulet för mig men den chansen ska den inte få! HA! ;) Så därför har jag med mig den vart jag än går, det vill säga fram o tillbaka till jobbet för det är ju det enda jag gör nu för tiden.. Haha ;)
Denna veckan ska hemtentan bli klar oavsett om jag behöver offra helgen för det har jag bestämt så det så! Men på fredag ska vi ha playdate med bästa grannarna o jag har önskat mig ribs a la Andersson som bara han kan! Nom nom! ^^


Casual Tuesday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar