söndag 28 oktober 2012

Jag lever!

 
"Bara för att jag inte syns så betyder det inte att jag inte finns!.."

-Sagt av självaste legenden o trollkarlen Merlin i Svärdet i stenen när han trollar bort sig *poff!*.. En favoritfilm! :)

Det är riktigt mycket nu med skolan o att man åkt på en feteförkylning gör det inte direkt lättre. Hemtentan i Hälsovetenskap är inskickad o nu är det enbart fokus på saltentan i kemintisdag. Än så länge vet jag inte riktigt om skolan nått mina förväntningarutbildningen.. Är kanske lite för tidigt att säga..
 
Hemtenta -check!-
 
Har iallafall sagt till mig själv att jag kommer ge det året ut o verkligen känna efter hur allting egentligen känns för jag vet helt ärligt inte om det är värt det. Varendaste liten lediga stund läggs på skolan o sitter jag inte med skolböckerna så är jag på jobbet.. Jag har aldrig sagt att det skulle bli lätt men samtidigt tänker jag inte offra hur mycket som helst för skolan.. Det är en självklarhet att det inte är lätt att sätta sig vid skolbänken igen efter många år efter studenten men det är inte heller värt att inte kunna träffa kompisarna utan dåligt samvete, umgås med V när han väl är ledig, inte låta mig ta sovmorgon för jag vet att jag måste plugga plugga plugga plugga plugga!..
 
Pigg? Haha ;)
 
Huvudsaken är väl att man mår bra? Nånting som jag vet att V påpekat ett flertal gånger.. Samtidigt vill jag inte misslyckas om det nu blir att jag väljer en annan väg? Jag vill bara hitta den rätta vägen för mig o just nu vet jag inte om jag befinner mig på rätt väg eller om jag är vilse..

Jäklar vilken positive spirit jag ger ut idag! Haha Man kan inte alltid vara på topp.. ;)
Förlåt för det negativa men det går verkligen upp o ner hela tiden men nu ska vi tänka på annat, för stunden! :)
 

Inte denna vecka som kommer men nästa, då ska träningsoutfiterna dammas av o det ska bli ett kärt återseendeFriskis o gymmet! Träningskläderna kommer med största sannolikhet sitta tajtare än någonsin men det bryr jag mig inte ett skit om för jag ska träna! :D Svettas! :D O mår sådär oförskämt bra!! Som jag längtar!! :D Dags att komma tillbaka back on track o få ordning på träningsrutinerna o back in shape! Mer taggad än någonsin!! ;)
Ska vi slå vad om att mitt humör kommer att skjuta i höjden denna veckan med träningspremiären? ;)

Ingen mening att dela med mig av träningsresumén/bonusmotionen denna veckan då det endast vart en liten fjuttig morgonpromenad på veckans sju alla dagar o den ägde rum i måndags. Sen satte förkylningen stopp med täppta bihålor, döva öron o kli i halsen som gjorde att den lilla energi jag hade över efter jobb o skola sakta men säkert sipprade ut o dunstade bort.. O det är en envis skitförkylning som man åkt på som inte riktigt blossar ut men jag hoppas verkligen jag slipper den smällen o att det bara går över! Pleeeease?! :)
 
Har vart ledig i helgen, eller ja från jobbet då men jag började helgen bra på lördagsmorgonen med att besöka fina Mia på hennes jobb på nya salongen med klippning o slingning o det blev så freaking bra! Är supernöjd!! :)

Blondes have more fun? ;)

Blir alltid lika glad av denna människan fast hon själv tycker att hon är bitter! Haha Fast ler man o skrattar mycket så tycker jag att det är raka motsatsen till bitter.. ;) Har jag rätt eller har jag rätt? ;)

Nej nu är pausen slut! Ville bara meddela att jag lever.. ;)

1 kommentar:

  1. Jättefint håret blev! men jag vill ha fler bilder! =)
    Svärdet i stenen är en av mina favoritfilmer också! *Möööörlin* ^^,

    SvaraRadera