torsdag 18 oktober 2012

Mellan två..

 
..former!
 

Beskriver min form ganska bra just nu tycker jag. Som nämnt i tidigare inlägg så är jag inte "fluffig" o inte heller i toppform, varken eller liksom utan mitt emellan. Saknar att vara uppe på topparnas topp. Ni vet den känslan man får när man vart hemifrån en tid, hemlängtan med andra ord.. ;) Haha Jag har samma känsla i kroppen nu. Fast då blir det väl gymlängtan.. :)

Formcheck efter tre hela veckor utan någon som helst träning. Räknar ni morgonpromenader som träning? Jag vet inte.. Tror jag ser det mer som lite bonusmotion. Men nu har jag iallafall kommit igång med dom igen o det är inte det minsta jobbigt när man väl kommit upp från sängen o framför allt inte nu när jag märker hur mycket bättre jag koncentrerar mig med skolan med morgonplugget.
 
Bonusmotion (Träningsresumé) V.42

Mån: Morgonpromenad
Tis: Morgonpromenad
Ons: Morgonpromenad
Tors: Morgonpromenad
Fre: Morgonpromenad
Lör: Vila!
Sön: Vila!
 
Testpiloten Mia tycker jag har haft en supervecka med träningen sen startskottet gått av! Dock vet jag inte om jag vart till någon större hjälp.. Haha Har egentligen bara tipsat på bra övningar som jag vet garanterar träningsvärk som för övrigt bästa Mia kommer att gå från att idag hata det till att älska det! Watch me! ;)
Mina myror o brallan efter träningen minskar ju inte direkt när man ser hur duktig Mia är o jag vill också! Helst nu med en gång!! Ooooooooooooh!! Haha

Idag är en sån dag jag önskar (igen!) att det kunde vara lite fler timmar på dygnet. Morgonpromenad vid 06 som vanligt, återbesöketÖron-näsa-hals med hörselprov! som konstigt nog visade att jag hade helt ok hörsel. Dock fick jag en förklaringvarför jag kan uppleva det som att jag hör så mycket sämre än vad jag faktiskt gör. Jag har alltid trott att jag haft sämst hörsel på höger öra men det är visst tvärtom. På vänster sida hör jag pyttelite sämre än höger o detta örat har visst alltid vart det sämre när läkaren kollat i journalerna då jag opererat just vänster öra två gånger o höger en gång. Jag har vart ett öronbarn sedan innan jag ens vart året gammal så det finns en del o läsa. Men hur eller hur, förklaringen vart så enkel att när jag upplever att jag hör något sämrehöger öra (som är mitt bästa)upplever jag helt enkelt att jag hör sååå mycket sämre pga att jag helt enkelt inte hör lika bra med vänster.. Haha :) Skönt o höra iallafall att allting såg bra ut då jag nästan väntade mig domen nedsatt hörsel!
Sen vart det föreläsning i kemin till 12 o därefter jobb från 12-21, sista kvällspasset o näst sista jobbdagen för denna veckan!

2 kommentarer:

  1. Det ser ut som du har gjort boobisarna större, men det blev fint...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänker inte svara på några påståenden här i bloggen vilket jag hoppas du har överseendet med..

      Radera