söndag 17 februari 2013

Abs workout

Är det något som fått jobba extremt mycket denna veckan så är det magmusklerna..
 
Endast tack vare en hosta skapad av självaste ondskan själv...
 
En veckas frånvaroträningen o minst en vecka till o jag känner mig redan minst, tunnast o klenast. Negativt betonat! Känslan att vara i form är småluddig.. Ser fram emot med en enorm längtan till att sakta men säkert komma tillbaka. Trivs inte riktigt här, vill vara snäppet uppåt. Tills dess får jag göra det bästa av situationen o äta en massa som hjälper mig dit. Hoppas jag får tillbaka smak o luktsinnet på heltid snart också så att man kan njuta lite av maten för just nu verkar den vara timmis framåt kvällskvisten om jag har tur. Jag älskar ju mat! Men att äta god mat utan att känna den goda smaken är knappast njutbart.. Bläää.. Haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar