söndag 3 februari 2013

Dag 31/100

Invägning o mätning
 
Lite blandande känslor idag... Med lite skräckinjagande förtjusning vart det dags att damma av vågen o fram med måttbandet!
En månad har gått o det är dags för domedagen då det ska mätas o vägas. Sagt o gjort..
 
-2kgvågen o -9,5cmmåttbandet.
 
5/1 VS 3/2
 
Centimeter:
 
Midja: 70          68,5 (-1,5)
Mage (bob): 85          81 (-4)
Stuss: 100          98 (-2)
Lår: 59          58 (-1)
Vad: Oförändrad
Arm (ospänd/spänd): 28/28,5          27/29 (-1/+0,5)    
 
Kilo:
 
65        63 (-2)
 
Jag är bakis som ett as o magen är svullen som vanligt dagen efter. När ska man vara klok nog att inse att min mage inte tål alkohol?! Aldrig tydligen.. Men fasiken vad kul jag hade igår! In i dimman o lika lycklig som alltid.. Haha ;D Här snackar vi high on life alltså.. Haha :)

Idag är min fina V i Skåne o spelar bortamatch. Hade hellre velat ha han hemma idag. Jag lider nämligen av Victorsjukan idag, den allvarliga varianten..
Men för att få tiden att gå så ska jag träna skrattmusklerna med mina fina damer Mia o Sofie. Vi ska ge oss på att göra hemmagjorda nyttiga semlor o även att jag är ytterst tveksam att det blir gott så hoppas jag ändå att få ett litet Mmmmmm-moment. Semlor liksom.. Hallåååå?! ;)
Sedan ska vi köra ett pass cirkelfys ihop. En söndag helt i min smak! Bortsett från bakfyllan men den ska vi trolla bort nu.. :)
 
Träningsresuménveckan kommer senare idag! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar