onsdag 20 februari 2013

Träningsförbud

 
De kommande två veckorna!

En veckas sängliggande med influensan som leder till ett träningsförbud 14 hela dagar. Främst av svärmor faktiskt! Haha :) O jag är bara på dag tre idag.. Men jag har en envis hosta som fortfarande hänger kvar o så fort jag blir något ansträngd, räcker med en lättare promenad, så sätter hostan igång igen. Äntligen kan jag iallafall sova om nätterna utan att vakna av hostattackerna o slippa skuldkänslorna att man väcker V mitt i skönhetssömnen. ;)
 
O så länge jag inte är frisk som en nötkärna -ingen träningen!

Saknar denna känslan som jag vet att jag hade i det ögonblicket som denna bilden togs:
"Jag gjorde det!!..."

O nu ska jag komma med ett erkännande om ett litet snedsteg jag gjort. O anledningen till erkännandet är att jag vill visa att även jag är mänsklig, jag kan också fela. Det är precis det jag gjort! Jag har ätit Toblerone.. Yepp you heard me! O ja det svider att erkänna det.. O det finns säkert någon skadeglad där ute som jag glädjer nu. Varsågod! :)
Min enda förklaring till detta fail är att jag helt tappar allt vad motivation heter när jag inte tränar o det gäller då kosten också tyvärr.. Min karaktär försvinner som med ett knäpp med fingrarna!.. Nu får jag göra så gott jag kan istället.
 
Det vart inte den lilla biten av Toblerone heller utan el grande! Dock bara ett par bitar men ändå, fail..

Nu när jag inte tränar känns dagarna så mycket längre. O jag gillar det faktiskt inte speciellt mycket. Blir mer trist.. Vad gör man när man inte tränar? Kollar på Tv typ.. Skittråkigt!..
Så istället för att parkera rumpestumpen i soffan försöker jag så gott det går att var lite effektiv. O då blir det att städa o dona i lägenheten. Typ hela tiden.. Haha Diska, städa, damma o till o med att tvätta blev kul häromdagen.. Jisses..

Jag saknar min träning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar