måndag 4 februari 2013

Dag 32/100

o 68 dagar to go! Piece a cake det här ju! ;)
 
Gör en liten kort update här ikväll bara då jag vill träffa mitt hjärta lite som kom hem för en stund sen o jag kom hem för ungefär en timme sen. Dagarna är långa men går i ett så tiden flyger bokstavligen iväg. Sova, jobba, äta, träna, sova, jobba, äta, träna o så rullar det på dag in o dag ut.. Men jag tycker det är riktigt kul så jag kan absolut inte klaga! ;)
 
Ikväll hade vi ett awesome o kul träningspass! Vi körde först lite styrka med fokus på biceps, triceps o axlar o jag tror nog vi alla tre kommer ha tufft med att lyfta armarna imorgon.. Hehe Just the way I like it! ;)
 
Övningar:
 
Armhävningar på tå, maxa: 34st (+3) ^^
Superset:
Axelpress med hantalar 8kg, 3x10st
Tricepspress på bänk med kettlebell bakom huvudet 16kg, 3x10st
Bicepscurl med skivstång mot kudde 20kg, 3x10st
Superset:
Bicepscurl med hantlar 7kg, 3x10st
Flyes med hantlar 9kg 3x10st
 
Axelsving med medicinboll 10kg 3x10st
 
Dips i maskin med hjälp på 20kg 1x6st, 1x8st
Riktiga dips 6st (?) Kommer inte ihåg för jag vart helt lyrisk över detta! Haha Kan lika gärna bara ha varit 4st.. ;)
 
Det vart endast tack vare bästa Mia o Sofie som jag vågade ge mig på riktiga dips. Jag tycker nämligen inte om att misslyckas o min inställning till just dips är att jag aldrig skulle klara det, big fail! Men ack så glad jag blev! Hoppade nästan upp i taket av lycka efteråt! :D Där ser man vad lite fel inställning kan göra... Jag kunde ju det! ^^

Imorgon har vi ett pass att se fram emot! Ben o rumpa... Kan nog vara ett av våra allas favoritpass när det är fokus just på assen.. ;) O det bästa av allt är att vi ska träna med Terese som är hemma! Wiieeee!! :D

1 kommentar:

  1. Woop woop! =)Körde också armar och axlar igår, tyckte träningsvärken hade lyst med sin frånvaro de senaste passen så ökade vikterna och körde färre reps, aj aj aj idag! Ikväll kör vi ben! See ya! KRAM Terese

    SvaraRadera