söndag 10 februari 2013

Söndag, dag 38/100

 
62 dagar kvar!
Inte alls långt till halvägs nu! :) O jag gillar de resultat som kroppen fått från de gångna dagarna som gått. :)
 
 
 
Denna söndag skulle som vanligt bestå av träning med tjejerna med lite cirkelfys. Men jag valde att låta bli idag. Lite vemodigt men kroppen bestämmer. O nej, jag är inte alls bakis. Lite tung i huvudet bara men det är allt. Vart ute o gått promenad o städat här hemma men däremot känns halsen rosslig o har en konstig känsla i luftrören typ. Tänkte först när jag vaknade imorse att det vart chilinötterna som jag tryckte i natt när jag kom hem för det vart liksom inte bara några enstaka utan här snackar vi nävar! Aj aj i käkarna, tungan o framförallt magen.. Varför blir man ett matmonster på fyllan när man är hungrig? Haha :) Insåg iallafall under promenaden att det inte handlade om någon halsbränna o inte heller träningsvärk så mitt sunda förnuft sa till mig att låta bli. O det är dumt att chansa..
Sen har jag också en alldeles ljuvlig träningsvärk både i armar, axlar o rygg faktiskt! :)
Annars så  har jag nu vaknat efter ett par timmars powernap. O jag lyckades faktiskt somna denna gången också! Haha ;) Annars brukar jag oftast bara ligga ner envist o blunda men aldrig lyckas somna.. Haha :)

Träningsresumé V.6

MÅN: Morgonpromenad. Styrka biceps/triceps/axlar + kondition 1h spinning puls-intervall
TIS: Morgonpromenad. Styrka ben/rumpa + kondition 1h gympa intensiv
ONS: Morgonpromenad. Styrka rygg/mage
TORS: Vila!
FRE: Vila!
LÖR: Morgonpromenad. Styrka biceps/triceps/axlar + kondition 45min crosstrainer intervall
SÖN: Morgonpromenad. Vila!

Blir bara lugnt ikväll. Är sugen på tacos. Jag lyckades inte att övertala hjärtat att cykla bort till maxi o inhandla det som saknas.. Jag orkar inte.. Verkligen inte!.. Får bli lite köttfärssås istället. Lika gott det! :)

Ny vecka imorgon o mjukstartar med bästa jobbpasset, 10.15-17.00, sen direkt tvättstugan o sen BOX:en Frikis!.. ;)

Gårdagens outfit o jag säger bara en sak om Mia o Antons helt underbara hall:
I love the light!! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar