tisdag 5 februari 2013

Dag 33/100

 
O det är tisdag!
 
Bästa starten på dagen med en rejäl frukost så att man står sig till lunchdags på jobbet! Jag älskar verkligen frukost!.. :)
 
Inte lika lång dag idag som igår då det vart full rulle med morgonpromenad vid 06, jobb 08-18.15, träning 18.30-20.30, mellanlandade för lite träningsplanering i foajén på Friskis efter avklarat pass med en smarrig proteinbar innan man vart hemma till 21. O idag fick jag två timmars längre sömn innan morgonpromenaden vid 08, jobb 10.15-18.15 o träning mellan 18.30-20.30 o sedan vart det lite eftersnack med tjejerna som vanligt.. Haha Idag diskuterades om vi gillade Mördar-Stinas intensiva gympapass eller ej o det vart väl med lite hatkärlek som vi lämnade passet.. ;)

Innan gympa-intensivpasset körde vi ben o rumpa nere på gymmet med finaste Terese! Alltid kul att träna med en likasinnad... :)

Övningar:

Utfallsgången med kettlebells 2x12kg 3x24st (12st/ben)
Benböj med den stora stången (ej Smith utan fria stången!) 40kg 3x15st
Bulgarien split i Smith 20kg + stången (?kg) 3x10st/ben

O det vart endast tack vare Terese som jag idag vågade testa benböj med den stora stången, utan någon som helst hjälp! O det gick ju! ^^ Så TACK Terese för att du trodde på mig! :D
 
Dessa finaste orden i världen fick jag av en mycket fin människa som jag följt under tidigare version av Hundra grymma dagar. Kan man bli annat än rörd?!... Svårt att tro att det är sant...

2 kommentarer:

  1. Jag visste att det skulle gå utmärkt med knäböjen med den stången! Var ju inga som alls problem! :-)
    Kram Terese

    SvaraRadera
  2. Ibland behöver man bara den där lilla extra puschen o det är därför jag är så glad att jag har dig, Mia o Sofie som faktiskt få en att vågra prova! Vad kan hända mer än att det går fel liksom? :) TACK Terese! <3

    SvaraRadera