lördag 9 februari 2013

Dag 37, 63 dagar kvar!

 
O ett litet sötsug har kommit på besök..
Men viljan är starkare!..
Får helt enkelt skriva upp detta på listan som ska förbrukasdag 100... ;)

Hemma igen efter en intensiv tvådagarskurs. Kom hem igår kväll vid åtta tiden på kvällen men cyklade bort till Mia nästan på direktenV hade lite födelsedagsfirande med boysen. O varför skulle jag vara hemma o våldgästa dom o vad skulle jag göra, sitta instängd i sovrummet? ;) Njaa.. Blev en mysig tjejkväll med lite film men jag ska inte ljuga om att jag vart trött.. Haha Däckade hyfsat snabbt när jag väl gick o lade mig för natten o sov så gott så! :)

Vaknade redan vid 07 imorse men vägrade stiga upp då! Det är liksom inte ok en lördag o speciellt inte när man är ledig.. ;) Så jag låg envist kvar o steg upp en timme senare för morgonpromenad innan det blev gymmet med Mia. Vi körde ett skitkul pass armar o axlar o vi båda vart rejält skakis efteråt! Haha :D

Övningar:

Armhävningar på tå, maxa 5set: 35/25/15/15/12
Dips 5set: 6/6/5/6/6
Axelflyes 6kg 3x10st
Axellyft sida 5kg 3x8st
Bicepscurl mot kudde 10kg 1x15st, 12,5kg 2x10st
Flyes 9kg 3x10st

Efter styrkan vart det tänkt ett IW-pass med min favoritledare men då hade någon sneaky smygit in utan biljett o då passet vart fullt vågade denna lilla människa inte erkänna så jag fick hoppa passet.. Karma will get you! Har väldigt svårt för oärliga människor o hade den bara erkänt så hade jag med glädje gett min biljett till denna om den verkligen ville gå på passet så mycket men nu fick jag verkligen ingenting tillbaka.. Tråkigt!..
Så jag gick ner till gymmet igen o körde 45min intervallcrosstrainern. O som att jag inte hade fått nog med skit för idag så kommer det in en klimakterietant till gymmet när jag har ungefär 10 minuter kvar o ställer sig preciiiiis bakom ryggen på mig o börja mumla med någon att man bara få ockupera maskinerna i högst 10 minuter o att det är därför som hon står där. O jag förstår detta ifall det hade vart fullt på gymmet! O det ska också tilläggas att det fanns både cyklar, löpband, trappmaskin o de lite mindre crosstrainers lediga!! Gaaaah!! De måste fan vidga sina vyer lite o hitta/se andra alternativ.. Sånt här kan göra mig skogstokig! Som tur är gav en annan tjej upp innan mig o gav kärringen sin crosstrainer medans jag körde klart o sedan gav min till en tjej som till o med gav ett leende tillbaka! TACK tjejen!
Så, nu har jag väl gnällt färdigt för idag.. ;)

Nu kör vi inflyttningsfest! ^^
 
Goodiebag från taxfreen på Arlanda! 400gram ren kärlek som ska intas när jag nåt målsnöret på hundra grymma dagar! Jag vet mycket väl att påsen innehåller 3 x 400gram men bara en är resarverad till mig o endast mig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar