onsdag 6 februari 2013

Dag 34/100

 
Idag är det nästan en helt vanlig dag förutom att vi smygstartar min älsklings födelsedag då jag åker hemifrån vid 05.30 imorgonbitti o med tanke på att jag ska vara borta till fredag kväll måste jag ju passa på att pussa o gosa så mycket jag bara kan. För han fyller nämligen år imorgon!  O min favorit verka uppskatta födelsedagspresenten rejält!.. Nästan så att jag blir lite avis här i soffan bredvid... ;)
I paketet så låg nämligen denna fina leksak! :)
 
O jag är nog lika glad som honom för man kan inte annat än att bli just glad när man såg hur förvånad han blev när han prasslade upp pappret runt paketet! Haha Oslagbart moment! :D Han hade nog inte väntat sig något sånt här då han i vanlig fall bruka komma på vad han ska få.. Skittråkigt! Men denna gången har han inte fått en chans att gissa eller fundera ut något då jag knipit igen ordentligt! :)
 
Detta har faktiskt varit dagens höjdpunkt om vi ska ranka dagen i sig. På plats nummer två kommer träningspasset med Mia o Sofie då jag vart inställd på att jag skulle få träna själv ikväll men när jag väl anländer till Friskis så har donnorna precis kört konditionen o ska precis ge sig på styrkan! Lucky me! ^^
Idag vart det rygg o mage som skulle få kämpa! :)
Dock hade jag noll koll på hur tungt o hur många reps jag körde ikväll men nedan kan ni iallafall se vad vi gjorde.
 
Övningar:
 
Chins i maskin med hjälpvikt x3
Ny mördarövning för mage i cable på bosu + rep x3
Latsdrag x3
Smala latsdrag x3
Crunches med rep i cable x3
Sittande rodd x3
Rygglyft på lutande bänk x3
Crunches på pilatesboll x4
 
Sorry guys för de mindre roliga inläggen denna veckan men jag hittar ingen tid över för det för tillfället. Lova att skärpa mig inom kort! :P
 
Men nu måste jag packa o sedan krypa till kojs! Natti! :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar