onsdag 18 januari 2012

Bieffekter...

...efter träning?

Feber


Ibland vaknar jag mitt i nätterna helt kallsvettig o dyngsur, precis som när man har feber. Detta händer bara ibland o då bara när jag tränat tidigare under dagen.. Är detta vanligt?

Kanske ska Googla runt lite på detta.. Eller? ;) Med tanke på att sökresultatet säkert skulle ploppa upp o visa att jag lyckats få symtom på någon sällsynt tropisk djungelfeber av en chiquita-bananfluga.. Livsfarligt att Googla ibland alltså o speciellt just symtom på sjukdomar! Haha Lika bra att låta bli kanske... ;)


Dagen onsdag började inget vidare i ottan faktiskt... Kände mig otroligt segstartad o tung på morgonpromenaden o värre blev det efter frukosten när jag gick o lade mig o sen steg upp vid 10.30. Tung i både kropp o knopp o täppt i ena örat... För när jag blir förkyld så blir inte jag förkyld som vanliga Svenssons utan jag blir täppt i öronen o halvdöv istället! Haha Men blev väl lite piggare framåt lunch o sprang bort till Friskis o dagens bokade pass.

Testade på Cirkelgym idag och det vart som jag trodde, verkligen precis my thing! :) Grymt kul o grymt jobbigt!! Glömde ju dock självklart att ta kort på detta.. Men nu är jag inget annat än just nöjd! -high five!-




<---This

to

That--->

Testade ett ännu ett egetgjort smoothierecept som är rejält boostat med C-vitamin som ska bomba bort förkylningssymtomen för sjuk ska jag inte bli, sådeså!


Bomben innehåller:


Fryst mango


1 Apelsin (filéer)


2st skivor Ananas


1/2 Banan


1/2 Avocado


1 Ägg


1 skopa Proteinpulver


Yoggi/Kvarg


Proviva, Passion & Apelsin










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar