lördag 21 januari 2012

Dålig vana...

...Ovana


Borstar håret alldeles för sällan

Står ofta upp o äter när jag har lunch o är själv hemma [?!]

Duschar alldeles för ofta

Tar av mig skorna utan att först knyta upp dom

Provsmakar lite för mycket när jag lagar mat

Glömmer alltid att vattna blommorna [tur vi i stort sett bara har plastblommor]

Älskar choklad under lingonveckan [gärna varje dag!] Aj aj aj...

Slänger använda o trasiga strumpor i tvätten [blir reminded nästa gång jag tar på mig dom]

Slår alltid ett getöga på godisautomaten på jobbet

Att köra bil utan musik är inget alternativ

Tittar på tv o kisar trots att jag har glasögon [som inte används]

Äter jag glass direkt ur paket äter jag gärna upp hela, utan problem

Skrattar i ren panik när jag blir kittlad trots att jag inte tycker det är speciellt kul [wackoo!!]

Går aldrig upp på vinden ensam

Äter jag en dubbelmacka o toppen trillar av för att den inte sitter fast ordentligt eller för att det är för lite pålägg så äter jag den inte

Blir extremt lat när jag lägger mig i soffan

Snarkar ibland [här snackar vi snarkningar i 100kilos klassen]


Listan kan bli




L




å




n




g




!







Trots alla mina brister finns det nån [en speciell för mig] där hemma på Lagmans som jag vet tycker om mig ändå, precis som jag är!

O det är ovärderligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar