lördag 28 januari 2012

Big...

...Fail!

Obeskrivligt bra förklaring på denna vecka som gått!... -slående lik dvärgen Butter-


Måndagen började morgonpromenad till följd av en fruktansvärt dålig löpning som vägde ton! Sprang 5km men det fanns ingen chans att springa mot tiden idag... No way! Beklagade mig så mycket för V o vart så in i -piiiip- bitter medans han så klok o förståndig förklarade att alla har vi dåliga dagar o då kan det ju bara bli bättre. Right? Right!

Tisdagen däremot blev helt tvärtom. Tack! Morgonen började med morgonpromenad till följd av Cirkelgym som avslutades med ett set Tabata [Tack Sessan för tipset!] Körde till Karlskrona till lägenheten för att rensa ut lite. Den är uppsagd nu o jag har äntligen kunnat göra min efterlängtade adressändring! Wiiee!!

Körde hem på kvällen igen med en överskottenergi som inte gick att mäta! Haha Sprang bort till Friskis på ett Medel/puls-pass som fick avsluta kvällen.

Ondsdagen vart trögstartad med en morgonpromenad o det fick räcka... Kroppen sa ifrån o nu behövde den vila o så fick det bli... Fine! Det kan jag väl gå med på... Kvällen spenderades med härligt sällskap på Harrys med god mat o dryck som avslutades hyfsat tidigt o det vart nog här på kvällen som den riktiga smällen kom! Booooom!! Frossa som inte vart från denna värld! Somnade till slut o vaknade av alarmet som skulle pusha upp mig på morgonpromenad innan jobbet... Inget blev av, varken promenaden eller jobbet. Yeey! Eller not!... Fy faan... Tänkte att det kanske vart rödvinet som fick ett bakslag? Fick inte ens i mig någon frukost o alla som känner mig vet att jag är Frukostgurun # 1! Vart färdigfixad o klar för jobb innan jag tog på mig skorna o jag blev helt dissy... WoOoW.. Det är nånting som inte stämmer o so it did´nt! Hey feber! -jag hatar dig!-

Därefter spenderade jag 1 1/2 dygn [nemas problemas] i koma-tillstånd o vaknade upp igår något piggare men extremt matt. Blev att stanna hemma även denna dagen o försöka kurera mig o få i mig lite näring... O idag lördag mår jag helt ok! Inte mer... Men det är avsevärt mycket bättre än skitdåligt o det nöjer jag mig med för tillfället! :)


Ha en fortsatt trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. usch å fy din stackare!!! Hoppas du e bättre nu! Vi MÅSTE ses!!! saknar dej till tusen!!! :) kramar

    SvaraRadera
  2. Jag är såå mycket bättre nu o har fått helt nya krafter! Underbar känsla!! :)) Aa vi måste verkligen ses snart! Vi skulle ju slå klackarna i taket! Haha ;) Saknar dig massvis!! Kramar!!

    SvaraRadera