söndag 8 januari 2012

Gott slut...

...Men ännu bättre nytt!




Hade en super Nyårsafton i Karlskrona med V o härliga vänner där vi tackade för det gamla året som gått o tar emot det nya med öppna armar! Heeeeey!!
Kan inte bli annat än bra... :)


Har börjat småfixa lite med lägenheten och det kliar i både fingrar o tår av allt man vill ha o göra efter några besök på IKEA! Haha Precis som det ska va.. :) Börja kännas på riktigt nu.. Alltså verkligen på riktigt!


Denna veckan blev jag färdigutbildad på nya jobbet. Det gick fort.. ;) Så nu är det bara att tuta o köra o make some money! -Cashiiiiing!-




Väntar i o för sig fortfarande på min miljon på Triss! Haha I wish... ;)

Annars har denna veckan avslutats på bästa möjliga sätt!


L e d i g h e t


Guld värt! ^^


Träningsveckan gav mig en spark i baken efter att jag fick nytt PB på 5km intervall löpning. 25,40min.

-Ett nytt mål kanske, 5km under 25min? Tror jag spikar det! :))


Sen är det ju det där med milen... ;) Men nu fokus på en sak i taget! :) Eller?.. ;)


O så dagens I-lands problem:


Förhårdnader på handflatorna


Finns det någon vänlig själ där ute i vida världen som har nåt knep eller tips på hur man kan undvika, eller iallafall minska, förhårdnader som gärna uppstår på händerna vid stryketräning? Jag kör med handskar nu för tiden när jag stryketränar men det är ju inte direkt något mirakel mot detta men visst hjälper det något... Men jag hade helst velat slippa det helt då det är så fruktansvärt fult! Speciellt när man är tjej också.. Buuu på det!...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar