fredag 13 januari 2012

Godmorgon...

...Sverige!
I ottan... Jisses!..


Klockan 04.45 [!!] ringde alarmet i ottan och jag hann inte ens känna om jag levde eller inte innan V så snällt sa åt mig att jag kunde ligga kvar en stund till. Jag skulle nämligen köra sambo, min bästa granne Fia o en kollega till dom till bussen som ska ta dom till huvudstan Sthlm där dom ska ha så j-a kul! Fete fest med hela företaget! Jo man tackar man tackar... Har jag sagt att jag är a v u n d s j u k ? ! ;) Värst vad jag blivit avundsjuk på allt o alla den senaste tiden! Haha Vänta bara... Snart är det väl min tur! ^^

Efter att ha lämnat av hjärtat o sagt hej då [saknar dig redan!..] vart det dags för en iiiiiskall morgonpromenaden då jag vart lite väl optimistisk när jag kikade ut från fönstret imorse -så länge det inte är någon frost så... Brrrr! Men sagt o gjort och med promenaden överstökad blev det lite frukost o fix innan plikten kallade. Skönt att sluta tidigt idag, träna lite innan jag tar pärlan till bil mot Karlskrona o muskväll med bästaste bästis Carro! Längtar lika mycket efter dig varje gång jag ska till stan! :D O tiden där emellan såklart... <3 Tacos med divers skitsnack o massa skratt, kan knappast bli en bättre fredagsunderhållning! :)



Nu när jag ändå kommer ihåg det så ska jag rekommendera världens godaste vaniljyoghurt ever!! Har lite av denna i smoothies o det bli sådär löjligt gott! Ett plus att den är laktosfri för då kan jag äta lite extra utan att få biverkningar... ;)






Sist men absolut inte minst vill jag bara ge lite cred till min fina sambo som ger mig komplimanger, inte bara allmänt utan för det resultat träningen gett mig [som jag försöker ta åt mig av] samt berömmer mig för träningsmotivationen. Så tack till dig finaste V för peppet! :))



Du är min skatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar