måndag 16 januari 2012

Tripple vVv...

... Våga Vägra Vågen!





Inleder veckan med de orden då folk -pekar på mig själv- är alldeles för besatta av siffror i kilo istället för siffror centimeter som är det som verkligen räknas!

Jag kan lätt erkänna för världen att jag inte har vägt mig på väldigt länge o jag vill inte göra det just nu heller... Varför då?

Min känsla när jag ser resultatet i kilo är rena b e s v i k e l s e n men vettet tjatar på mig att muskler väger mer än fett, lär dig!!

So thats why folks! :)


Mina mål är inte heller att trappa ner siffror på vågen utan mina mål är bara att ha kul på träningen. O det har jag just nu.. Grymt j-a kul!!


Helgen har vart kalas med vila, dock med lite fredags den 13-varningbästis... Haha ;) Men det har väl gått över nu hoppas jag?! :)

Sambo vart o Sthlm på värsta partajet med jobbet o blev en av dom utvalda som kommer få åka till Vancouver i vår tack vare sin insats och utveckling på jobbet! Mäktigt!!

Grattis!!

Du är så värd det hjärtat!! :)


Helgen avslutades med lite bakning, hockey o mys då V hade hemmamatch o man får en lite speciell känsla i kroppen när man är där o tittar. :) Kan inte riktigt förklara den mer än att den är så sprudlande härlig! Fast jag gick i o för sig hem efter andra perioden då det kändes som att jag höll på att frysa fast på bänken! Haha Vart så kallt o ändå hade jag full mundering med långkalsonger o allt vad det heter! Kanske skulle ta o uppfinna såna där uppvärmda långkalsonger, precis som det finns värmefiltar?! Haha ;)

Blev vinst iallafall!! Woohoo!!


Veckan bjuder på jobb o träning o resten tar jag som det kommer. Har bokat skivstång idag sen blir det även ett medelpass efter det. Kommer vara i ett koma-liknande tillstånd när jag kommer hem sen ikväll o jag kommer somna så gott!

Great! :)




Ett gott mellanmål när lilla hungern smyger sig på är Wasa Sandwish, den mörka varianten såklart! :) Funkar perfekt för att stilla suget just för tillfället o den tar ju absolut ingen plats så den är lätt att ta med! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar