onsdag 11 januari 2012

Sprang över mållinjen...

...-check!-



Började dagen med att sova ut och vakna utan alarm, kl.9 vart jag pigg som en lärka och skulle stiga upp som vanligt men det tog inte många hundradels sekunder innan jag fick känna på monsterträningsvärken från gårdagen Cirkelfys!

Jag fick bokstavligen talat rulla ut från sängen... Haha O det här gillar vi skarpt!! ;)

Kilade ut på en härlig morgonpromenad innan frukosten som som vanligt bestod av dundergröt. Kittlar härligt i kistan efteråt och man står sig länge på det! :)

Vidare till Maxi för lite inhandling innan jag tog mitt pick o pack o hasade mig vidare mot Friskis.


O det vart där det hände, jag lyckades med 5km intervall löpning under 25min, 24,50min för att vara exakt. Det är hela 50sek bättre än sist o där med nytt PB o ett mål är nåt! Mäkta nöjd!! Nu då? Nu måste jag börja fundera lite... :)

Börjar iallafall med att förtjäna en riktigt smarrig kvällsmat ikväll - The räkmacka!!


Har bokat Cirkelfys igen imorgon men med en annan ledare denna gången, en manlig. Ska bli kul o jämföra dessa passen o se om det är någon skillnad.

Men nu ska jag först o främst bara slänga mig i soffan ladda ner nån film o vila varendaste liten muskel i kroppen innan det bär av till jobbet om ett par timmar! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar