tisdag 10 januari 2012

Blod, svett...

...Och dårar!

Typ...


Få ord som sammanfattar ganska bra vad Cirkelfys innebär! Haha






Premiären för mig idag då jag aldrig testat cirkelfys tidigare och det vart absolut inte sista! Så grymt kul!! Härligt att få pumpa skiten ur sig! :)


Cirkelfys är alltså stationsträning med olika fysiska, balans- och konditionskrävande övningar. I detta fallet 10st stationer varav 45sek/station x3 varv.


Dock fick jag testa mig fram denna gången vilka vikter jag skulle köra med på de stationer med styrka (då det vart första gången visste jag inte hur mycket jag skulle orka osv.) o det är bara för mig att inse att jag faktiskt är starkare än vad jag tror att jag är. Det vart jag och gubbarna som delade på de snäppet tyngre vikterna! Haha ;)


Sen är det bara du själv som bestämmer din takt och hur mycket du orkar men va inte feg att ta i och kämpa! Man ska ju bli så där härligt mörbultad! :)





Grymt härligt pass och framför allt grymt kul! Kan varmt rekommendera det till dig som inte är rädd för att svettas och köra slut på dig själv! Awesome!!


Veckans avundsjuka: Svärföräldrarnas tripp till la Spania! Sol, bad, drinkar som flödar och bara allmänt soft medans vi fick snö igår kväll! [tack o lov har den redan smält bort!)


A v u n d s j u k a -stavas det! ;)


Dagens lärdom: Micrade fiskpinnar till lunch från gårdagens middag! Ingen höjdare men man lär sig då nåt nytt varje dag! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar