söndag 4 november 2012

Boooooom!!


Formcheckdagsformen o Marabou har nu gjort sitt! Haha


 
Min målform dit jag ska i jämförelse med dagsformen!
Det är lite att jobba med vilket flera verka ha svårt att tro! Men här har ni det! Se, jämför o döm själva. Bilderna till vänster är sommar 2012, bilderna till höger idag..
Jag blir samtidigt lite överraskad när jag ser vilken bra form jag hade i somras! Man blir väl lite blind för kommer jag ihåg rätt så kände jag mig i bra form men kanske inte såå bra! :)


 
Det är dagarna innan lingonveckan då min kropp gärna fluffa till sig lite extra men så här ser jag faktiskt ut idag. O jag blev så fruktansvärt peppad efter att ha kollat igenom fotoalbumet i mobilen o fixade jämförelsebilderna!! Fördelen med att ha lite extra att jobba med är att man oftast kan märka en synbar skillnad hyfsat fort när man väl kommit igång!.. ;)


 
Skulle egentligen köra klassikern "på måndag" men redan idag smällde startskottet av med en dunder o brakande smäll o jag kan inte annat än att vara förväntansfull! ^^
Nu kör vi igång med rutinerna igen med morgonpromenaderna måndag-fredag, inga ursäkter! Sova kan man göra när man blir gammal.. ;) O det finns inga dåliga väder, bara dålga kläder! ;D

Får se hur jag lägger upp träningen men tänker i stort sett bara köra kondition nu i några veckor innan vi lägger in styrkan igen. Då väldigt lätt styrka o sakta gå uppåt o köra tyngre. Får bli crosstrainer o cykling till en början sen kör vi små babysteps upp till målet topparnas topp! :)
Jag ser mig absolut inte som tjock idag för jag vet att jag är smal, hur man nu väljer att definiera smal. Men jag ser mig som smal o i oform. Målet är att vara både smal o iform! :)

Nu ska vi sätta den här mjukisen i rullning!.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar