lördag 2 mars 2013

Kortfattat

 
Tre träningsfria o något ångestfyllda veckor efter influensan som satt sina spårformen tyvärr, men på måndag kör jag igen, lyckligare än någonsin!
 
Jag är redo att lägga i en högre växel för att komma tillbaka till den formen jag hade för tre veckor sedan för att sen gå in i mål med mina hundra grymma dagar med ett "I told you so!" att stoltsera med!
Idag är det dag 58 av 100, 42 dagar kvar..
 
Jag kommer börja lugnt med enbart gym den första veckan innan jag gasar på ordentligt. Detta är både för min egen skull men även för att stilla nervernahönsmamman Mia.. ;)
Jag har saknat ihjäl mig efter Mia o Sofie o jag längtar big time till måndag!
Wiiieee!
 
 
ps. Förbättrad uppdatering i bloggen kommer framöver när träningen är igång igen! Me so happy! ^^ d.s

2 kommentarer:

  1. Och vi har saknat dig något fruktansvärt Super-Puff! Snart är det måndaaaag! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yeey!! Jag gillar att jag inte kan hålla mig tills måndag! ;) Ses ikväll! :D

      Radera