onsdag 26 februari 2014

Färdtjänst nästa!

 
Den perfekta sången att börja dagen med;
Pharrell Williams - Happy
 
 
Den är inte speciellt ny men jag har fått en rejäl nytändning på denna låten. Den är bara såå skön o man liksom börja studsa lite lätt när man lyssnar på den. Jag blir otroligt glad av den. Underbar låt! :)
 
Angående inläggets rubrik idag syftar jag på min träningsvärk. Den började redan igår kväll o jag brukar inte vara den som gnäller speciellt mycket om just träningsvärk för det är verkligen något jag älskar. Men denna träningsvärken som jag har nu är allt annat än normal. Den är helt grotesk! Den kom smygandes igår redan efter ett grymt bra benpass. Jag o hjärtat åkte o storhandlade o jag gnällde från det att vi gick trappan ner från lägenheten, den lilla biten från lägenheten till bilen, under hela genomgången av Maxi o när vi sedan kom hem o skulle bära upp kassarna från parkeringen upp till lägenheten, där ville jag nästan protestera o vägra röra mig. "Detta klarar jag aldrig.." sa jag till V o han sa med en förvånad ton tillbaka; "Det vart fanken vad du gnäller idag olikt dig!"... I know! Haha ;D Men jag är soo much in pain! :D
O under dagen som gått idag har jag känt att träningsvärken bara växer o växer men lyckades minska den något under inomhuslöpningen ikväll. Blev 5km följt av ett styrkepass biceps o rygg. O nu känner jag att jag lyckats ge den groteska träningsvärken näring o att den sakta men till hundra procent säkerhet växer sig allt starkare. O jag gissar på att jag får ringa färdtjänst imorgon som skjuss till jobbet! Haha ;D

 
Dagens frukost idag blev hemmagjord müslichrunch med en blandning av turkisk yoghurt/keso/kesella o lite vaniljpulver. Smasken men otroligt mäktigt! Vart mätt långt in på eftermiddagen o då fick jag ändå den sena lunchen på jobbet o vart inte alls speciellt hungrig då.. :P

 
O ikväll vart jag sugen på att testa något nytt. Homemade chicken nuggets! O jag säger bara en sak:
Släng dig i väggen McDonken! This is the shit! :D
Nom nom! :P
 
Jisses, jag har nog aldrig vart så lycklig över att jag planerat vilodag imorgon! ^^
Oh... My... God...! Give me mercy! ;D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar