lördag 8 februari 2014

Lördagsgodis

 
O vilodag!
 
 
O tur vart väl det att jag planerat vilodag idag då jag vaknade med halsont, som nu är borta, o täppt näsa. Så länge fick jag glädjas åt fredagens prestation.. Gick snabbt från den söta segern in i den sura dimman även kallad förkylning! Blääää...
Hoppas att detta släpper något tills imorgon så att jag o Mia kan köra vårt bokade pass ihop. Kanske inte det bästa att köra ett spinning intervallpass när man känner sig så här. Men jag hatar verkligen att ta ofrivillig vila o hoppet är ännu inte släckt! Vi får vakna o se hur det är imorgon.. :)

 
Trots att jag vaknade mindre glad gav jag mig ut på en morgonpromenad runt 08-tiden då jag ändå inte kunde sova. Kom på mig själv ett flertal gånger att snarka o jag bara sov allmänt oskönt. Bättre att ta vara på dagen! :) O vilken morgon dagen bjöd på. Plusgrader o sol. Fick nästan vårkänslor men vågar nog inte riktigt hoppas på att vintern är över än. Jag är helt hundra på att det kommer slå till stort inom kort.. Jag har näsa för att känna sånt, ni vet snö.. Just sayin.. ;)

 
Lyxig lördagsfrukost blev det också! Allt för att göra det bästa av vilodagen trots förkylning. O jag tackar gudarna att jag i alla fall fortfarande känner smak! Bananscones med philadelphiaost, mosade hallon, en skål med vanilj/keso/kesella o granola. Deluxigt! :)
 
Nu i eftermiddag är det kalasdags för Victor med hans familj o det ska bli supermysigt. O supergott då vi beställt smörgåstårta.. :P Sen vet jag att svärmor kommer med hemmagjord tårta plus att jag gjort kärleksmums. Dock tror jag att mina kärleksmums blivit på tok för torra men en liten smakbit ska minsann intas. Jag tycker jag är värd det o speciellt efter att kroppen visar så fina resultat. Bilder kommer imorgon för er som är nyfikna! :)
 

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att det bara är en liten endagsförkylning du åkt på och att du mår som en prinsessa imorgon igen! Ha det så mysigt ikväll och njut av det goda, det har du förtjänat! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag också!.. Blev en bamsebit smörgåstårta o en halv kärleksmums. Efterrätten vart inte så god som min brain byggt upp! Haha ;) men en till bit smörgåstårta ska ner innan kvällen är slut.. :P Ha en skön lördag Piff! <3

      Radera