söndag 9 februari 2014

Varför hårt slit lönar sig


 
R.E.S.U.L.T.A.T.

 
Kroppen har svarat jättebra de senaste veckorna o nu börjar det äntligen visa sig också. Kroppen sugs åt något o magen blir plattare. Trots att jag inte kommer nå mitt mål till februari-mars så ska jag fortsätta precis som jag gör nu för jag mår helt fantastiskt. Lite sugen på godis bara men man överlever.. ;) Invägning ska göras nästa fredag på alla hjärtans dag så då får vi se om det minskat något sedan sist vart fall.. :P Det håller ju hoppet uppe om att kunna köpa den där lilla godispåsen om inte allt för länge.. ;)

 
Jag har sagt det flera gånger förr o säger det åter igen, att ta formbilder emellanåt är det absolut bästa man kan göra. Man tror inte att det hänt så mycket som ett liten bananflugsskit på kroppen men med hjälp av bilderna kan man få de värsta, o bästa, aha-upplevelserna

 
Här är min rygg från januari 2013 o idag februari 2014. Inte konstigt att vågen visar mer vikt än vad känslan säger. Men jag känner mig awesome! ;) Sätter punkt där nu.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar