måndag 3 februari 2014

Träningsresumé o festligheter

 
Träning V.5
 
MÅN: PW
Styrka ben/rumpa/mage
+
Kondition 30min Crosstrainer backintervaller
 
TIS: PW
Gruppass Cirkelfys
+
Kondition Inomhuslöpning 5km
 
ONS: PW
Pass ett: Styrka biceps/rygg + Chinsövning
+
Gruppass Spinning
Pass två: Gruppass IW Intervall
 
TORS: PW
Styrka triceps/axlar
+
Gruppass Intervall/Flex
 
FRE: PW
Kondition Inomhuslöpning 10km
 
LÖR: PW
Vila!
 
SÖN: Vila!
 
 
Träningen fortsätter att flyta på precis som jag vill o kosten håller den hand i hand känns det som nu. Det bara går på ren automatik nu liksom. Dock är jag lite småsugensötsaker titt som tätt nu då det nu är lingonveckan o jag hade kunnat leva på choklad dessa dagarna. Inga problem! ;)
 
Som min deal till mig själv lyder så blir det inget sådant sött o gott innan jag når mitt mål o jag får nog lite besviket erkänna att det inte kommer hinnas till månasskiftet här nu, februari till mars. Tyvärr! Jag har kommit en bra bit på vägen men har inte riktigt kommit så långt som jag kanske önskat att jag skulle gjort. O detta är helt vågrelaterat alltså. Dock är jag superdupernöjd med vad måttbandet visade i fredags då den första vägningen o mätningen gjordes efter en månad med superb träning o kost. Totalt minus 16 centimeter från topp till tå som dragits ihop! Yeey!
Så jag är tacksam att jag inte bara nöjer mig med vågen som måttstock nu för då hade jag nog bara blivit deprimerad o velat ge upp för längesen! Jag kommer dit också.. Snart... Inte till deppet då utan målet! :) Borde ha största sannolika möjlighet att nå mitt mål till nästa månadsskifte, mars till april. Det bara måste ju gå.. Fortsätter jag bara som jag gör nu så.. Så jag fortsätter att köra mitt egna race så får jag längta lite till efter den där rocky road kladdkakan. :P
Kanske värd all väntan?! ;D
 
 
I helgen hade jag o Fia en duokväll med vin, öl o fuldans på Harrys. Jag hade verkligen jättekul men dagen efter är jag inte att leka med alltså. Jag vart intebakis men däremot så fuckade min mage ut fullständigt o jag vågade inte ge mig utanför dörren under hela dagen. Så jag låg hemma o gjorde inte ett smack mer än att studsa fram o tillbaka från soffan till toan o reverse.. Kan ju hoppas på att det bara vart så här illa då jag inte festat på väldigt länge o hoppas det blir mildare efter hjärtats fest den 22:a. Längtar ju inte direkt nu tack vare detta... Fast samtidigt är jag grym på att förtränga tråkiga saker o istället se det positiva så jag fortsätter väl med det när det väl är dags att fira! Haha :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar