söndag 9 februari 2014

Punch in the face

 
Förkylningen VS Josie 1-0
 
 
Hade hoppats på att jag åkt på en sån där sällsynt endagarsförkylning igår men vaknade upp imorse snäppet värre o halsen strejkar rejält. Är inte jättekry idag men inte heller så att jag är sjuk känner jag.. Blir vilodag o att ta det lilla lugna idag o bara göra dagens enda to do, tvättstugan.
Söndag - the holy laundry day.. ;)
Fick där med också lägga träningen på hyllan idag vilket suger balle! :( Men men, nu ska jag göra det bästa utav det o inte gräva ner mig för mycket i detta. Nu ska förkylningen botas o det är bums!
 
Träning V.6
 
MÅN: Pass ett: Gruppass IW
+
Styrka ben/rumpa
Pass två: Gruppass Spinning intervall pyramid
 
TIS: PW
Inomhuslöpning 5km
+
Styrka triceps/axlar
 
ONS: PW
Pass ett: Gruppass Spinning
Pass två: Gruppass IW intervall
 
TORS: PW
Styrka biceps/rygg + chinsövning
+
Gruppass H.I.T
 
FRE: PW
Inomhuslöpning 10km
PB 5km - 25,50min + PB 10km - 49,45min
 
LÖR: PW
Vila!
 
SÖN: Vila!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar