torsdag 27 februari 2014

Invalido

 
En lång dag idag. Dagen började en timme tidigare än vanlig, närmare bestämt 06.00. Morgonmöte o after work med jobbet. O innan jobbet tog jag mig en lugn morgonpromenad o tur vart väl det så att jag fick upp värmen lite i kroppen för idag är jag näst intill rörelsehindrad tack vare denna vansinniga träningsvärk! Haha :) Glad att jag planerade in en vilodag idag.. :P
 
 
Idag går det verkligen inte att bita ihop genom denna träningsvärken och jag gör ett försök nu att förhoppningsvis lyckas minska den något med en ipren, för den är alltså överjävlig! Haha ;)
 
Efter nattens urusla sömn förstår jag inte hur jag kan vara så pigg idag ändå. Bortsett från träningsvärken såklart men om vi viftar bort den så är jag trots allt pigg. Anledningen till att jag är så överraskad över detta är att min mobilfan-i helvetets-jävla-skit-mobil slutade funka helt igår efter att jag gjort en uppdatering via iTunes.
Försökte först bara släppa det o tänkte att den får vara tills imorgon o gick sedan o lade mig för dagen.. Men nej, jag är envis som en gammal get o vid 02-tiden i natt gick (eller rullade) jag ur sängen o upp för att trixa lite med mobilen o datorn. O mot alla odds lyckas jag fixa den helt på 30min. Hurra! O nu verkar den funka bättre än vad den gjort på länge! :) Gick sedan o lade mig igen o sov gott en timme för att sedan vakna igen... Där vid 03.35 någon gång gick jag lös med lite nätshopping... Haha :P
 
 
Ett par überschnygga Nike Air Max o ett par nya löparskor av favoritmärket Asics, bilden nedan.
Jag har förstått att mina fötter inte gillar de där lättviktarskorna utan vill gärna ha lite stöd o dämpning. För jag vrickar fötterna otroligt lätt annars.. Aj aj aj, inte kul när man står o studsar mitt under något gruppass o inte kan göra färdigt det man håller på med för att fötterna vickar till. Nä, nu vet jag vad som funkar för mig o Asics o jag är från o med nu oskiljbara! :)
Lite mer neutrala än mina annars neonrosa o neongröna par.. ;) O efter denna lyckade shoppingrunda somnade jag gott för att sedan stiga upp när alarmet tjöt vi 06.. O jag vet, jag fattar verkligen inte hur jag kan vara så pigg som jag är trots sömnbristen! :) Hoppas på en bättre natt i natt. Sov så gott! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar