onsdag 2 februari 2011

Hostan VS Josie


1-0

oOoh... Jag blir så trött... Får hoppa simningen ikväll då jag fått en sån hosta som verkligen sitter i bröstet... Kände av det lite igår efter konditionspasset o idag vart det till o med jobbigt att värma upp inför styrkepasset [o då powerwalkade jag bara på bandet!] Illa illa illa... Kvällspromenaden med Bounce vart inte heller så rolig tack vare hostan... Jag blir så bitter av sånt här... :(

Men imorgon är det VILA som gäller o det gör mig nog bara gott! Men jag håller tummarna stenhårt att det är bättre till fredag för då det är löpningen som gäller... :)

Så nu när simningen är struken från schemat får det helt enkelt blir storstädning av lägenheten istället så att det blir gjort till helgen då Storebror kommer hem.


Vad gör en inte på bättre humör än riktigt jäkla bra musik!
Thank GOD for that!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar